Veškeré dotazy prosím směřujte na e-mail info@elektromarket.cz, informační linka je k dispozici pouze 8:00-12:00

Název a sídlo společnosti:

Gatner Elektromarket s.r.o.
Lipovská 325/17
790 01 Jeseník


DIČ: CZ28585925
IČO: 2858592


 

Kontakty:

»»» info@elektromarket.cz «««

Kontaktujte nás prosím přednostně e-mailem, pomůžete nám tím vyřešit váš problém co nejefektivněji. Uveďte prosím v předmětu e-mailu vždy číslo vaší objednávky a do těla zprávy ve zkratce popište problém či dotaz. Budeme vás v co nejkratším termínu kontaktovat ohledně postupu jeho vyřešení.


Vrácení zboží – Výrobek nevyhovuje mým představám

Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře nebo v e-mailech, které jsme vám poslali. Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Gatner Elektromarket s.r.o.
Janáčkova 747
790 01 Jeseník

Poškození při doručení – Výrobek mi přišel poškozený

Na balíku, který vám od nás dorazil, najdete vždy poučení o tom, jak s ním dále nakládat pokud je vaše zboží poškozeno. Nevyhazujte zatím přepravní obal a vyfoťte předmět problému. Pro reklamaci u přepravce potřebujeme také fotodokumentaci přepravního obalu včetně manipulačního štítku (křehké/neklopit). Nejpozději do 3 dnů od doručení zboží nám fotodokumentaci pošlete s číslem vaší objednávky na e-mail: info@elektromarket.cz Budeme vás neprodleně kontaktovat ohledně postupu dalšího řešení.

Reklamace – Výrobek vykazuje vadu

Uveďte prosím v předmětu e-mailu číslo vaší objednávky a do těla zprávy ve zkratce popište problém. Pokud je to možné připojte také fotodokumentaci poškození. Budeme vás neprodleně kontaktovat ohledně postupu dalšího řešení.

Nekompletní zásilka / Záměna zboží
– Zásilka neodpovídá mé objednávce

Uveďte prosím v předmětu e-mailu číslo vaší objednávky a do těla zprávy nám napište, jaký problém s vaší zásilkou nastal. Budeme vás neprodleně kontaktovat ohledně postupu dalšího řešení.


Infolinka (v pracovní dny 9.00 - 12.00):
»»» +420 725 005 244 «««