Jak postupovat při reklamaci

Kontaktujte nás prosím přednostně e-mailem, pomůžete nám tím vyřešit váš problém co nejefektivněji. Uveďte prosím v předmětu e-mailu vždy číslo vaší objednávky a do těla zprávy ve zkratce popište problém či dotaz. Budeme vás v co nejkratším termínu kontaktovat ohledně postupu jeho vyřešení.


Vrácení zboží – Výrobek nevyhovuje mým představám

Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře nebo v e-mailech, které jsme vám poslali. Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Gatner Elektromarket s.r.o.
Janáčkova 747
790 01 Jeseník

Poškození při doručení – Výrobek mi přišel poškozený

Na balíku, který vám od nás dorazil, najdete vždy poučení o tom, jak s ním dále nakládat pokud je vaše zboží poškozeno. Nevyhazujte zatím přepravní obal a vyfoťte předmět problému. Pro reklamaci u přepravce potřebujeme také fotodokumentaci přepravního obalu včetně manipulačního štítku (křehké/neklopit). Nejpozději do 3 dnů od doručení zboží nám fotodokumentaci pošlete s číslem vaší objednávky na e-mail: info@elektromarket.cz Budeme vás neprodleně kontaktovat ohledně postupu dalšího řešení.

Reklamace – Výrobek vykazuje vadu

Uveďte prosím v předmětu e-mailu číslo vaší objednávky a do těla zprávy ve zkratce popište problém. Pokud je to možné připojte také fotodokumentaci poškození. Budeme vás neprodleně kontaktovat ohledně postupu dalšího řešení.

Nekompletní zásilka / Záměna zboží
– Zásilka neodpovídá mé objednávce

Uveďte prosím v předmětu e-mailu číslo vaší objednávky a do těla zprávy nám napište, jaký problém s vaší zásilkou nastal. Budeme vás neprodleně kontaktovat ohledně postupu dalšího řešení.


Bezstarostná reklamace

Reklamace je vždy nepříjemná záležitost. Snažíme se vám proto vždy maximálně vyjít vstříc. Pokud je to možné, zajistíme pro vás zdarma odvoz reklamovaného zboží od vás přímo do autorizovaného servisu. Starosti s reklamací vám tak ušetříme alespoň se sháněním servisu.

  1. Připravte si fakturu za váš nákup. Poslali jsme vám ji e-mailem po dokončení vašeho nákupu. Pokud fakturu nemůžete najít, nic se neděje. Kontaktujte nás na e-mailu. Na základě čísla objednávky či vašeho jména pro vás fakturu dohledáme a e-mailem vám ji pošleme.
  2. Vyplňte prosím reklamační protokol, který najdete zde a vyplněný nám jej pošlete na e-mail info@elektromarket.cz Následně vás budeme kontaktovat a domluvíme se na vhodném termínu a místě svozu poškozeného znoží.
  3. Fakturu i vyplněný reklamační protokol vytiskněte a přibalte je k reklamovanému výrobku. Rozhodně je nedávejte řidiči, který si pro zásilku přijede. Zabalte je dovnitř, patří do ruky teprve až technikovi v autorizovaném servisu.
  4. Pokuste se výrobek zabalit, dle vašich možností, není potřeba originální obal. Postačí jakákoliv krabice, strečová folie apod. Věnujte prosím zabalení zboží potřebnou pozornost, aby nedošlo k dalšímu poškození v průběhu přepravy. Pokud by bylo způsobeno nedostatečným zabalením, odpovědnost by byla na vaší straně.
  5. Autorizovaný servis posoudí povahu poškození a bude vás informovat o dalším postupu. Pokud bude oprava uznána, bez odkladu bude provedena servisní práce a opravený výrobek poputuje přímo k vám domů. Pokud servis vaši reklamaci neuzná jako záruční, budete informováni a můžete se domluvit na opravě dle ceníku konkrétního servisu.
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies